2014. május 14., szerda

~44.: Szomszéd.~

2013. Augusztus 12.
11:10

Arra ébredtem, hogy Harry nincs mellettem és üres az ágy az ő helyén. Egy papírt találtam a párnáján az ő kézírásával. 
El kellett mennem. Ha felkeltél, hívj fel! A telefonod a konyhapulton. Harry.
 Felsóhajtottam, majd felálltam. Észrevettem, hogy Harry tegnap este ugyan abban a ruhában tett ágyba, mint amiben egész nap pakoltam. Bevonultam a szobához tartozó fürdőszobába, és feltűnt, hogy minden ott van, ami az én fürdőszobámban volt. Mármint a piperecuccaim. Mind szépen sorakozott a hatalmas mosdópult egyik felén. A másikon Harry dolgai. Borotva, borotvahab, dezodor, parfüm, és sok férfias dolog.
Az én oldalamon megtaláltam a kedvenc kézkrémemet, de ezen csodálkoztam, ugyanis ezt én rendelni szoktam Franciaországból, és, ami most volt nekem már csak félig volt. Az, ami ott volt, viszont egy bontatlan tubus volt. Ugyan így volt az összes dolog. érintetlen állapotban volt, és mind teljesen ugyan az volt, pedig én az ilyen cuccaimat többnyire rendelem valami más országból.
Kihúztam a fiókokat az én felemen, megnéztem a szekrényeket, mindenhol az én cuccaim voltak. Hmm.
Bevetettem magam a zuhanyfülkébe, és forró vízzel mostam le magamat. Találtam egy ismeretlen női tusfürdőt a dolgaim között, felkaptam azt, és azzal fürödtem meg. A tusfürdő édeskés, finom illata megnyugtató volt. Egy töröközőbe csavartam magamat és a kis szekrényrészhez léptem, ahová tegnap délután már valamennyire sikerült bepakolnom. Elővettem egy szürke melegítőnadrágot, mellé egy otthoni pólót, és már készen is voltam.
Lementem  a konyhába, és a telefonom csakugyan ott várt a pulton. Feloldottam a billentyűzárat, aztán tárcsáztam Harry számát. Addig csörgettem, míg ki nem sípolt. Újra. Még egyszer megpróbáltam, ezúttal már a második csengés után felvette.
- Szia Kim! - vette fel.
Hangjára elmosolyodtam.
- Szia. Miért kellett felhívnom téged? - kérdeztem.
- Ja, csak, hogy ne aggódj, a srácokkal kellett eljönnöm egy fotózásra, meg interjúra a This Is Us filmmel kapcsolatban. Szerintem későn megyek haza. A pakolást nálad majd a közeljövőben folytatjuk. Szerintem a legfontosabb cuccokat már áthoztuk, nem?
- De, azt hiszem - helyeseltem.
- Remek, akkor a többi egyelőre ráér - Harry.
- Hazz, köszönöm, hogy olyan szépen megcsináltad a fürdőt a cuccaimmal - mondtam.
- Ugyan már - hallottam a hangján, hogy mosolyog.
- Ja, és találtam egy női tusfürdőt a cuccok között... iszonyatosan jó illata van - ámuldoztam.
- A pirosra gondolsz? - kérdezte.
- Ööö... igen, arra.
- Ó, azt magam választottam ki. Nehéz volt, de ez az illat annyira Te vagy.
- Köszönöm.
- Bébi, most mennem kell. Este megyek haza. Szeretlek - és le is tette.
Otthagytam a telefonomat a konyhapulton, majd elkezdtem körbejárni a fényűző méretű és kinézetű házat. A nappaliból nyíló kétszárnyú üvegajtó egy medencére nézett. Gyönyörű látvány volt a nyári napsütésben, így gondoltam, kimegyek.
Kinyitottam az üvegajtót, majd kiléptem. Langyos nyári szél csapott meg, de nagyon kellemes volt. A Nap magasan járt az égen, fénye vakítóan erős volt. Odasétáltam a medencéhez, lerúgtam a papucsot a lábamról és a lábfejemet beledugtam a kék vízbe. Kellemesen meleg volt.
Nem tudtam ellenállni, felrohantam a szobába, és, mivel emlékeztem, hogy egy fürdőruhám van itt, előkerestem és felvettem azt. Ismét kimentem, de ezúttal meg sem álltam, míg nyakig nem voltam a vízben.
Úsztam egy kört, lebuktam a víz alá, majd kiültem az egyik fehér napozóágyra, hadd barnuljon egy kicsit a már kórosan fehér bőröm.
Egyszer csak éles füttyentés csapta meg a fülemet. Felültem, körbenéztem, és a kerítésnél egy fiatal fickót láttam. Nem lehetett huszonnyolcnál idősebb.
- Nem tudtam, hogy Mr. Stylesnak külön bejáratú Playmate-je van, de elismerem, igen jót választott - nevetett.
- Már elnézést, de én nem Mr. Styles "külön bejáratú Playmate-je" vagyok, hanem a barátnője. De ki maga, hogy ilyen könnyedén tesz megjegyzéseket? - kérdeztem, és kezdett felmenni bennem a pumpa az előbbi jelzőtől.
- Ó, elnézést kérek. Neal Caffrey vagyok, Mr. Styles szomszédja, és nyomozó a Brit Különleges Alakulatnál. És maga?
Felálltam, és könnyedén odasétáltam hozzá, hogy bemutatkozzam.
- Kimberly Hill, Harry Styles barátnője, és főszerkesztő a Fabulous magazinnál - megráztam a kerítésen keresztül, kinyújtott tenyerét.
- Nagyon örülök, Kimberly - kacsintott. - Egyedül van? Nem jön át egy italra? - kérdezett cinikusan.
Hehe. Flörtölni próbál, és elcsábítani.
- Nem járok át idegenekhez. Mellesleg, ahhoz képest, hogy maga nyomozó, elég rossz flörtölési technikája van - kacsintottam.
- Elnézést, tudja, máskor bejönnek ezek a könnyed meghívások.
- Maga túl sokszor kér elnézést. Majd szólok Harrynek, hogy ne bízzon túlzottan a szomszédjában, mert az megpróbálta felszedni a barátnőjét - vigyorogtam gúnyosan.
- Csak tegye. Mr. Styles meg fogja érteni.
- Kétlem - villantottam meg a fogsorom, majd megfordultam, de két lépés után issza is fordultam Caffrey felé. - Főleg, ha ezt többször is bejátssza - mondtam.
- Szóval sokszor lesz itt? - kérdezte felvont szemöldökkel.
- Összeköltöztünk Harryel. Már én is itt élek vele. Szóval lehetséges, hogy még összefutunk - vetettem oda könnyen, majd bementem a házba.
A konyhába tartottam, a kezemben a pohárral, amiben az eper shake-t vittem ki magammal, de mikor beléptem annyira megijedtem a bejárónőtől, hogy felsikoltottam, és kiejtettem a poharat a kezemből, ami millió darabkára tört a márványpadlón.
- Ne haragudjon, hogy megijesztettem Kimberly - szabadkozott Mrs. Lovegood.
- Nem történt semmi, számíthattam volna rá, hogy a házban összefutunk - mosolyogtam. - Hol találok egy seprűt? -kérdeztem körbenézve.
- Hagyja csak, megcsinálom én! - mondta és kiszaladt, majd fél perc múlva egy seprűvel tért vissza.
- Köszönöm.
- Ez a dolgom, Kimberly - majd összesöprögette az üvegszilánkokat.
Ittam egy pohár narancslevet, majd leheveredtem a kanapéra a hatalmas nappaliban. Lehunytam a szememet és élveztem a csöndet, amelyet néha Mrs. Lovegood neszelése tört meg.

Sziasztok! 
Remélem, tetszett a rész, és ne haragudjatok, hogy ennyire soká hoztam! 
Véleményeket! 
Szikraa.* (The Official Blogger)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése