2014. október 4., szombat

~50.: Dehogy volt részeg!~

2014. Augusztus 14.
00:10

Már megfürödtem, pizsamában voltam, de Harry még mindig sehol nem volt. Mikor meguntam, hogy az ágyon fekve várakozom, kimentem a nappaliba. Üres volt. A párna, amit Gemma eldobott, a teraszajtó előtt hevert. Odamentem és felvettem, majd visszatettem a kanapéra.
Fentről, a vendégszobából nevetést hallottam, így elindultam felfelé, de aztán eszembe jutott, hogy nem éppen olyan a pizsamám, amiben illendő lenne megjelenni a barátom nővére előtt, így visszamentem a hálóba, felvettem a fekete szaténköntösömet, ami nagyjából combközépig takart, szorosan megkötöttem a derekamon, majd ismét elindultam az emeletre.
Mosolyogva toltam be a félig behajtott vendégszoba ajtaját.
- Sikerült előkészíteni a szobát? - kérdeztem, mikor Harry és Gemma is rám néztek.
- Az a helyzet, hogy nem találom az ágyneműhuzatokat... - vakarta a fejét Harry. Tipikus.
- Édes Istenem - forgattam a szememet, és kimentem a szobából.
Átmentem a raktárszobába, és kinyitottam az üveges mahagóni szekrényt, kivettem belőle egy piros selyem párna-és takaróhuzatot, majd visszamentem a szobába, és odaadtam Harry kezébe.
- A te házad, és én tudom jobban, hol vannak a cuccaid. Pedig nem én élek itt, amióta megvetted a házat - nevettem.
Harry csak mosolygott, és elkezdte felhúzni a párnára a huzatot. Én elvettem a takaró huzatát, és felhúztam azt.
- És kész! - mondtam, mikor szépen összehajtogatva letettem az ágyra a takarót.
- Akkor én most... elmegyek, megfürdöm, és inkább ledőlök. Késő van, én pedig nem vagyok valami jól. Tényleg, gyerekek, köszi mindent. Hálás vagyok nektek! - Gemma mindkettőnket megölelt.
- Jó éjszakát Gem - nyomott egy puszit a fejére Harry, majd kimentünk.
Egymás kezét fogva mentünk le a lépcsőn, majd bementünk a szobába. Elengedtem Harry kezét, és levettem a köntösömet. Harry lélegzete hangosan akadt el, mikor meglátott.
- Szóval, beszéltél Gemmával? - kérdeztem, mintha egy teljesen átlagos alvás előtti csevegést akarnék folytatni.
- I... Igen. Na... nagyon hálás nekünk, hogy itt lehet. Azt hiszem, elég... jó ötlet volt tőled. - öröm volt hallani, ahogy Harry nehezen nyögi ki a szavakat.
Háttal fordultam neki, és felcsatoltam a hajamat, miközben még tovább húztam az agyát.
- Csak nem lesz olyan rossz. Legalább ti is kicsit többet vagytok együtt, és... - nem tudtam befejezni, mert Harry fogai a nyakamba mélyedtek. Felnyögtem a testemen végigsugárzó hirtelen fájdalomtól, és meglepettségtől.
Harry kezei a csípőmre lapultak, és erősen magához húzott. Belemorgott a nyakamba, én pedig hirtelen felé fordultam, és karomat a nyaka köré fontam.
- Megőrjítesz Kimberly! - súgta a fülembe.
Ajka az enyémre tapadt, és vadul falni kezdett. A szívem úgy dobogott, mintha színtiszta adrenalin lenne a véremben. Harry felkapott, és az ágyhoz vitt. Óvatosan letett, és fölém mászott. Kezei vékonyka hálóingem alá csúsztak, és puhán érintették a hasamat, amitől végigfutott a gerincemen az a kellemes melegség, amit csak Harry érintése okozhat. Az ágy besüppedt alattunk, ahogy mindkettőnk súlya megközelítőleg egy helyre nehezedett, és a takaró felgyűrődött.
Ujjaim Harry puha, göndör tincsei között voltak, lábaim csípője körül.
- Szeretlek! - suttogtam gyengéden, és elmerültünk az egymás adta örömökben.

2014. Augusztus 14. 
06:00

Éppen csak pittyegni kezdett a telefonom ébresztője, már ki is nyomtam. A kevés alvás ellenére is kipihentnek éreztem magamat, így könnyedén pattantam ki az ágyból. Kimentem a konyhába, hogy kávét csináljak, de Gemma megelőzött.
- Jó reggelt! - mosolygott. Furcsa volt, hogy a tegnap történtek után ennyire élénken, és őszintén mosolygott.
- Jó reggelt! Hát te? Hogyhogy ilyenkor már fent vagy? - kérdeztem, és feltápászkodtam az egyik bárszékre.
- Nem igazán tudtam aludni az éjszaka. Ashton hívogatott, üzengetett, és ez nem hagyott nyugodni. Azt mondta, részeg volt, nem tudta mit csinál.  - forgatta a szemét Gemma.
- Ugyan már! Ezt te sem hiszed el, ugye? - nevettem fel.
- Persze, hogy nem! Tudom, milyen, ha részeg. Olyankor el sem megy mellőlem. Itt nem arról volt szó, hogy részeg lett volna, csak arról, hogy vissza akarja nyalizni magát hozzám, mert tudja, hogy más lány nem viseli el az undorító dolgait, meg a bunkó beszédstílusát. De többet már én sem fogom. Ma hazamegyek, kipakolom a cuccait a ház elé, és jövök vissza. - vállat vonva kortyolt bele a kávéjába.
- Nos, jó felfogás. Az a kávé az enyém? - mutattam csillogó szemekkel a pult másik felén lévő rózsaszín, Kimberly feliratú bögrémre, amiben gőzölgött a kávé.
- Ja, igen, persze. - odaadta a bögrét, én pedig áhítattal kortyoltam bele.
- Köszönöm! - mosolyogtam.
Ekkor megjelent Harry egy szál boxerben és egy pólóban.
- Reggelt! - kómás hangján én is és Gemma is elmosolyodtunk.
- Szia öcsi! - üdvözölte Gemma.
- Jó reggelt édes! - Harry hozzám lépett,  és egy puszit nyomott a számra.
Gemma Harry elé tolta Harry névvel ellátott kék bögréjét. Úgy tűnik Gemma mindenkit ellát kávéval ma reggel.
- Hogy aludtál Gem? - kérdezte Harry a nővérét. 
- Nem sokat aludtam, de amennyit sikerült, az jó volt. - vont vállat mosolyogva Gemma.
- Hú, én elkezdek készülődni. - leugrpttam a bárszékről, és bevonultam a gardrób szobába. 
Leakasztottam a vallfáról egy fekete, combközépig érő, félvállas ruhát, majd bementem a fürdőszobába. Sminkeltem, megcsináltam a hajamat, és felvettem a ruhát. Épp a cipzárral bajlódtam, mikor belépett Harry.
- Segítenél? - fordultam neki háttal. Ő egy könnyed mozdulattal felhúzta. - Köszönöm! - szájon pusziltam, és elindultam kiválasztani egy cipőt.
Egy piros magassarkút vettem ki a cipősszekrényből, mivel piros ékszereim, és fekete ruhám mellé az ment a legjobban. Beleléptem a Macy's topogókba, és magabiztosan kimentem a helyiségből.
- De csini vagy! - csodálkozott el Gemma.
- Köszi! Figyelj csak, arra gondoltam, hogy előbb eljöhetnék a munkából, és csinálhatnánk valami közös programot. Mondjuk vásárolhatunk, elmehetnénk moziba vagy hasonlók. Ha gondolod. - mosolyogtam.
- Oké,  persze, nekem tökéletes! Hívj fel, mikor.
- Jól van. - felkaptam a lakáskulcsot, meg a kocsi kulcsát, a táskámat, és mindent, ami kell. - Most viszont megyek, mert elkésem. Majd hívlak. Puszi. - arcon puszilta sógornőmet, és elindultam kifelé. Harry velem szemben jött éppen. - Elindultam. Az Audit viszem. Szeretlek. - megcsókokoltam, és elindultam a munkahelyemre.

2014. Augusztus 14.
10:22

Éppen a magazin kiadásait néztem át, mikor kopogtak az irodám ajtaján. 
- Szabad! - szóltam ki.
- Elnézést a zavarásért, azt mondták, itt találom Kimberly Hillt. - egy fiatal, pattanásos képű, vékony küldöncfiú állt az iroda ajtajában egy csokor vörös rózsával.
- Ömm... megtalálta. - mosolyogtam.
- Remek, szóval egy küldeményt hoztam önnek. Lenne szíves itt aláírni? - közelebb jött, és az orrom alá nyomott egy átvételi lapot. Elvettem tőle, felkaptam egy tollat, és aláírtam.
Letette a rózsákat az asztalomra.
- Megkérdezhetem, ki küldte?
- Majd meglátja hölgyem. - mosolygott, és kiment. 
Vállat vontam, és kiszedtem a virágok közé bezűzött kisérőlapot. Kibontottam a borítékot, és kihúztam belőle a papírt.

Köszönöm a tegnap éjszakát! Remekül éreztem magam veled, és remélem, te is jól érezted magad velem. Ha érted... ;)
Legyen szép napod!
Szeretlek!
Harry

A lapot olvasva elmosolyodtam.
- Én is szeretlek! - suttogtam, mintha hallaná.
Betettem a virágokat egy vázába, azt pedig azt asztalomra tettem. Az kisérőlapot a váza aljához támasztottam. Mosolyogva néztem a csokrot, mikor berontott George, a fotós.
- Kim, sürgősen kellenének a... hűha! - leblokkolt, mikor meglátta a bárgyú vigyort az arcomon, és a nagy csokor rózsát az asztalon. - Látom, a nagy Harry Styles kitett magáért. - vigyorgott rám.
- Igen. Na, de ne haragudj, mik kellenének? - megráztam a fejemet, hogy kicsit visszatérjek a Föld bolygóra.
- A magazin fotózásokra szánt kiadásai. - fejezte be a korábban félbehagyott mondatát.
- Ja, persze. Azokkal már végeztem. - felkaptam egy nehéz lila mappát, és odaadtam neki.
- Kösz csajszi! - kacsintott, majd kiment.
Nekiugrottam a további kiadások ellenőrzésének, és kiszámításának. Ezzekkel nem árt még ma végeznem.

3 megjegyzés:

  1. Fuu hát mit is mondjak én még csak most találtam meg a blogod de már most nagyon de nagyon tetszik és a szívem csücske lett. :) Már alig várom a következő részt :)

    VálaszTörlés